pátek 15. března 2013

Jillian Michaels - 30 Day Shred

Přeji všem krásný pátek :).
Já už třetí den marodím v posteli a konečně je mi trochu líp, takže si můžu sednout k notebooku a připravit článek. Předtím jsem jen ležela. koukala na seriály, filmy a několikrát za den usnula :D. Ale teď už k hlavnímu tématu.

Cvičení probíhá tak, že se rozcvičíte a zahřejete. Poté následuje jedno ze tří kol, každé z nich probíhá formou 3-2-1, tzn. že 3 minuty posilujete, 2 minuty děláte cardio a minutu posilujete na břicho. Na konci se s Jill protáhnete. Cvičení obsahuje 3 levely, každý z nich se cvičí 10 dní, dohromady tedy 30. Můžete cvičit podle Anity jako začátečník nebo podle Nathali, která je pokročilejší.


1. Level
Hned na začátku můžu říct, že mě level bavil ze všech nejvíc. Cvičila jsem ho dokonce více jak desetkrát. Spíš jsem cvičila jednodušší verzi. Problém mi dělaly pouze dva cviky (přidávám obrázky) u prvního jsem vždy myslela, že mi upadnou ruce :D. Poslední cvik na břicho byl pro mě také celkem náročný, ale zase jsem se skvěle cítila, když jsem ho zvládla :).
Rozhodla jsem se i pro bodové hodnocení a to 9/10 - dala bych 10, ale ty ruce mě fakt bolely :D.



2. Level
Mě moc nebavil, ani nevím proč, dokonce jsem převážně cvičila podle pokročilejší Nathali, ale bylo tu cvičení, které jsem ani jednou nezvládla v jejich tempu. To totiž tři minuty namáháte jedny svaly na rukou a to mě dost bolelo, na Jill jsem byla naštvaná, že tohle opravdu moc nepromyslela. Obrázky jsou opět dole. Navíc se v tomhle levelu třikrát tak ošklivě zasměje a to taky ztrácí na sympatii :D.
Bodově bych dala 6/10.


3. Level
Tady jsem zase hezky přešla na začátečníka :D. Poslední level už je hodně o posilování, dokonce i u jednoho Cardia používáte činky. U tohohle levelu jsem se občas nudila (spíš už mi Jill po té době lezla na nervy :D), ale na druhou stranu tady byly části, které mě opravdu bavili a navíc mi neuvěřitelně rychle utíkal, vždy mi přišlo, že cvičím tak deset minut :D. Ikdyž na začátečníka, zvládla jsem ho v pohodě.
Bodově 8/10.

Shrnutí: Nechápu proč na cviky, které mě bolí není žádná zjednodušená verze :D. Výsledky určitě jsou, měřila jsem se, takže pár centimetrů dole je, jenomže jsem tenhle program místo měsíce cvičila téměř dva, protože jsem ho cvičila i s jinými videi a když jsem se dívila na své poznámky, každý týden jsem cvičila pětkrát. Pokud ale budete makat opravdu každý den, poupravíte jídelníček, což mě se nepodařilo, výsledky vám můžu zaručit, budete se opravdu divit, co půl hodinka denně dokáže :).
S kamarádkou jsme se ještě shodli na tom, že tohle cvičení je hodně na ruce, které máme obě slabé. V životě je určitě výhoda mít sílu v rukou, nikdy nevíte, kdy to budete potřebovat, ale ženy většinou sní o krásném bříšku, stehnách a zadečku. Ty sice také zformujete, ale Jill mohla víc času věnovat bříšku, místo toho se ty z vás, které mají slabé ruce musí připravit na trochu bolesti. Jinak hurá do toho :)!

Už jste 30 Days Shred cvičily? Jaké jsou vaše pocity :)?

17 komentářů:

  1. Já svičila s Jill v létě a neuvěřitelně se mi zlepšila kondička.. na druhou stranu, jakmile jsem přestala, kondice šla dolů a momentálně jsem ve stavu extrémní lenosti pro své tělo něco dělat :-D. Ale už musím začít :-D (až budu zdravá).
    A též přeji brzké uzdravení :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych po uzdravení začala Ripped in 30, ale bojím se, že po tom oslabení to nezvládnu, teď si připadám, že ani činku nezvednu :D. Jinak děkuji, tobě taky :).

      Vymazat
  2. Cvičím občas level 1 a stačí :D Na kliky mě dostala, na ruce nejsem... radši mám Cardio kickbox, je to vetší sranda, posiluje se tím srdce a víc hubne a netvoří se tolik svalové hmoty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, Cardio Kickboxu bych dala 10/10 :D. Škoda, že se má cvičit jen jednou týdně :( mám ho opravdu ráda :).

      Vymazat
    2. Cože jednou týdně? Já ho minulý týden cvičila každý den 15 minut a někdy ještě 10 minut Shredu :D

      Vymazat
    3. Kamarádka ho cvičila dva dny po sobě a nemohla se hnout :D, ale jestli ti to tak vyhovuje tak proč ne :), já jsem si ještě nenašla systém jak cvičit :D.

      Vymazat
  3. ach jo, asi to zase taky zanu cvičit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem cvičila, a hlavně u některých cviků s činkami mi skoro upadly ruce :D. Něco jsem házela do začátečníků, něco málo do pokročilých. Co mě ale pěkěn štve je, že jsem nedokázala poupravit jídelníček, takže výsledky skoro nejsou, jenom se mi o dva centimetry zvětšila stehna :D. To mě naštvalo celkem dost :D. Teď každopádně dělám Ripped in 30 days a jídelníček... no... ehm... budu se holt muset víc snažit :D. Ale umírám u toho cvičení pravidelně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já osobně si hodně ráda dopřávám a teď jím ještě víc abych podporovala růst svalů že jo :D, no budu s tím muset něco udělat až začnu s ripped in 30 :).

      Vymazat
  5. Já cvičila měsíc první level, protože jsem fakt nebyla vůbec v kondici, když jsem začínala. Teď jsem začala druhý a zatím dobrý, ale v každém levelu je fakt nějaký ,,hnusný" cvik. V prvním levelu přesně, jak píšeš - to předpažování!!:) Brala jsem si na to ze začátku jen 0,5 kg činky, jinak to nešlo. A kliky taky nemusím.:) Jinak to cvičení ale miluju - hlavě ty výsledky teda!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já všechno dělala s kilovkama, protože žádné jiné činky nemám, ale kdybych do toho měla jít znova, určitě si pořídím lehčí :D.

      Vymazat
  6. s Jillian cvičím už 25 deň ... a dala mi fakt veľa ... kondička, telo sa začína spevňovať a zhodila som 3-4 kilka ... už sa neviem dočkať keď začnem cvičiť Ripped ... do leta je ešte času dosť :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím :), mám ještě dost času na odhalování nohou či břicha, tak snad stihnu odcvičit aspoň ještě dva programy :).

      Vymazat
  7. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    tak neváhaj a zapoj sa
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    btw. do tvojej som sa uz zapojila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Supeeer! Tenhle článek se mi hrozně hodí, jelikož od pondělí chci začít tenhle ,,program" cvičit, takže jsem mooc ráda :)

    Luxy Lady...blog

    OdpovědětVymazat
  9. Amazing pics! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.