pondělí 26. srpna 2013

Jak mi po světle hnědé barvě zčernaly vlasy

Krásný večer všem :).
V jednom z mých new in jste mohli vidět, jak jsem si pořídila barvu na vlasy od Schwarzkopf "mousse color" v odstínu světle hnědá. Chtěla jsem se obarvit na podzim a té své vybledlé blonďato-rezavé dát zase hezký hnědý odstín. Kamarádka ale přišla se super novým účesem a já se hned musela obarvit také. A jak to dopadlo? Moje vlasy jsou téměř černé :D! A já z toho byla hotová, už se mi skoro chtělo brečet, ale nakonec to sklidilo obrovskej úspěch, přidala jsem fotku na FB a je to nejvíc olajkovaná a okomentovaná fotka ze všech a pořád jen slýchám, jak mi to sluší :). Nemůžu si na to zvyknout a pořád si stojím za tím, že si ani nezvyknu, ale asi na tom fakt něco bude a třeba díky přesvědčení okolí zůstanu u tmavší.

To co mě ale doopravdy štve je moje téměř neviditelné obočí, jelikož teď nemůžu vyjít z baráku bez toho, aniž bych si ho nezvýraznila :D. Dnes jsem si ale pořídila novou tužku na obočí, tak snad už to bude jednodušší než se stíny a do budoucna přemýšlím o nabarvení obočí v salonu :).

Jak jsem vypadala před se můžete podívat např. tady nebo tady a jak jsem dopadla je přímo zde:


Na hlavě jsem si ještě objevila pár fleků, takže jsem si i pořídila Garnier Olia barvu, abych to doladila do tmavé dokonalosti a nejspíš si na tento nový look začala zvykat :D. Každopádně Schwarzkopf mousse za mě rozhodně ne :D!

46 komentářů:

  1. Fakt ti to strašně sluší! ;) Ta barva je super, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tmavá ti skutečně sluší Rory :)) V kombinaci s modrým tričkem paráda, ale i s tmavými vlasy krásně vyniknou tvoje oči :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky si teď říkám, že to vypadá, že mám velký a výrazný oči :).

      Vymazat
  3. Tohle ti sluší daleko víc :-) Vypadáš dospělejší :-) sama ze svých zkušeností vím, že zvyknout si je nejhorší. Ale za pár dní už si ani nevšimneš :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)), s tmavší člověk zestárne, to je pravda :D :).

      Vymazat
  4. Vážně Ti tahle barva sluší! A jo! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to taky líbí víc v tmavé. Bývala jsem blondýnka jednou jsem ale vzala do ruky barvu a byla jsem tmavovlasá. Ted jsem vyšisovaná a zvažuji o tmavé na zimu. :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem na té hlavě taky vyzkoušela všechno možné a tohle je zatím asi to neúspěšnější, tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží a děkuji :).

      Vymazat
  6. Musím říct, že ti to sluší mnohem víc než ty světlé, takže za mě to chytlo skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rory, tak tohle je pecka, tahle barva ti sedí! :) A já tam teda vidím hnědou, ne černou (i když hodně tmavě hnědou :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), není to černá, to je pravda, ale oproti tomu, jak jsem to měla dřív, to vidím hrozně tmavě :D.

      Vymazat
  8. Tak to je hustý... Byla jsem zvyklá, že tmavě hnědá jde do černé, ale světle hnědá??? Aůe zase vypadáš jak Zooey Deschanel :D

    OdpovědětVymazat
  9. pred tým si vyzerala skvelo ale táto farba je bomba!:)

    OdpovědětVymazat
  10. náhodou Ti ta tmavá moc sluší! Podle mě vypadáš skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodně ti to sluší víc než dřívější barva :-) Jinak se mi stalo úplně to samé, hehe :-D Koupila jsem si stejnou barvu i ve stejném odstínu jako ty a taky mi to chytlo hrozně tmavý. Mám i normálně hnědý vlasy, ale spíš tak středně než tmavě. No a chtěla jsem svojí barvu jen zvýraznit... a jak to dopadlo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže to není, že bych měla špatný kus, ta barva je prostě úplně na prd :D. A děkuji :).

      Vymazat
    2. Ne ne ne, určitě to není špatným kusem nebo tvýma vlasama :-D Ptala jsem se na to kadeřnice a prý je to u drogérkových barev normální, že chytají takhle tmavě.

      Vymazat
  12. Fakt dost dobrý! :) Taky se mi to líbí více než ta světlejší barva. ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Změna je to vážně velká :), jsem ráda, že úžasná :)).

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Kdybych byla spokojená se svojí barvou, tak na to taky kašlu :D.

      Vymazat
  15. Připomíná mi to moje první barvení, ale je fakt, že ta tmavá ti sluší asi víc :) jsi taková výraznější :) Kočka :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sluší Ti to víc než si myslíš :).
    Také mi jednou hnědá barva chytla do černa, ale mě se to na mě prostě nelíbilo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to na mně taky pořád nějak nelíbí, ale asi pro jednou dám na okolí :D a děkuju moc :).

      Vymazat
  17. Jsi kočka - tahle barva ti sedne rozhodně víc :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tmava farba ti veeeelmi pristane aj ja som si dala tmavšiu najkrajšia!!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  19. ještě bych přidala ofinu, máš hrozně velké čelo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli velkému čelu jsem s ofinou strávila celé dětství a i část puberty, takže možná by to vypadalo líp, ale já už na to nemám nervy :D.

      Vymazat
  20. Podle mě ti ta tmavá sluší mnohem víc, vypadáš jako opravdová Rory ze seriálu :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě ani nenapadlo :), děkuji ti :).

      Vymazat
  21. hm hm neviem sa rozhodnut :D obe ti idu :) ale asi viac svetle, toto ta zbytocne zostaruje..a inak s tou ofinou...som na tom podobne ale ked vidim ake mam strasne celo bez nej, nejak si ju vzdy dam a pretrpim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi první, kdo je spíše pro světlou, teda ještě já no :D.

      Vymazat
  22. schwarzkopf toto dělá rád - stalo se mi totéž - dala jsem si na vlasy tmavě plavou a byla jsem černá a to to byl jen přeliv - nevymyl se! Ale sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.