pátek 26. prosince 2014

Sváteční povídaní

Krásné ráno a dobrou chuť pokud právě snídáte :)!
Jelikož jste tu stále přihlášené k odběru, moje nejúžasnější čtenářky a stejně jako já věříte, že po hektickém zkouškovém období se to tu opět zaplní články, ráda bych Vám napsala jak se v poslední době mám.

Poprvé v životě moje Vánoční prázdniny nebudou probíhat tak, že bych se dva týdny flákala, navštěvovala se s přáteli a užívala si dárečků a jídla. Stejně jako poprvé v životě mám stálou brigádu, jsem na vysoké a jako domov považuju kolej, protože mě - světe div se- chytlo starat se sama o sebe :).

Domů jsem se dostala až 22. večer po několika dnech slabého spánku, takže moje následující dny byly ve znamení hoodně spánku a ještě více jídla, samozřejmě s novoročním hubnoucím předsevzetím :D, sledování filmů a seriálů na které už jinak vůbec nemám čas (přitom takhle jsem trávila celé léto a lezlo mi to na nervy, teď jsem za takové dny nejšťastnější). Dnes večer už se totiž zase vracím na kolej, abych mohla čtyři dny poskakovat v práci a do nového roku byla v balíku ;).



Vánoce pro mě byly bohužel zklamáním. Už několikátým rokem si vůbec neuvědomuji, že nějaké Vánoce vůbec jsou přitom to začalo celkem nadějně... 23. večer jsem zašla na skleničku ke kamarádovi, se kterým jsme si dali 24. po druhé v životě Vánoční snídani v naději, že z toho bude každoroční tradice :D. Po skvělé večeři a rozbalení dárků jsem si však uvědomila, že už z toho nemám radost, když dostanu to, co jsem považovala za nezbytné, že na poslední chvíli se stresuju kupováním dárků (poslední jsem sháněla den předem a nestihla vyčíhat žádné akce či slevy!), do toho řeším pocity zoufalství, že nezvládám školu ani práci a že ve výsledku nemám na koho se obrátit, protože mým odstěhováním do jiného města jsem přišla na to, že už je jen minimum lidí, za kterými stojí se vracet. A to jsem si vždycky myslela, jakou hromadu kamarádů mám... Čím jsem starší, tím víc chápu, že spolehnout se můžete opravdu jen samy na sebe. Jenomže co když hrozně moc chcete, aby vedle vás někdo stál, objal vás a s empatií s vámi všechno probral a zjistíte, že vlastně nevíte za kým v tu chvíli jít, a co hůř, zjistíte, že ta chvíle nastala zrovna o Vánocích.


V životě mám opravdu "štěstí" na to, že je dlouho všechno skvělé, a pak se to rozpadne všechno najednou jako domeček z karet... Naštěstí je to vždy krátkodobá záležitost a věřím, že můj nejoblíbenější den v roce - Silvestr uzavře tuhle malou smutnou kapitolku a zase se bude dařit :).

Však se mi i stala celkem vtipná historka. Když jsem přišla na nádraží, s úmyslem sednout do vlaku a hurá domů, zavolala na mě jakási paní se slovy: "Jéé, dobrý den moje milá!". Říkala jsem jí, že si mě nejspíš s někým spletla a ona že ne, že mě oslovila, protože jsem jí zaujala, jak ze mě čiší životní štěstí a povídala mi o tom, že jsem dítě štěstěny a už brzy to poznám. Rovnou jsem se zeptala, jestli po mně bude chtít peníze, ale to jsem prý neměla předbíhat. Správně odhadla, že jsem byla dlouho zamilovaná, ale už je to nějaký čas, co jsem se z toho dostala, četla mi z ruky, vyložila mi karty a předpověděla mi budoucnost - už brzy se shledám se svým štěstím a úspěchy, které mě budou doprovázet po celý život, potkám opravdovou lásku a do roka mě někdo požádá o ruku. Samozřejmě na konci celé téhle šaškárny po mně ty drobné chtěla... na svíčky do kostela... romská spoluobčanka... hahaha. Takže toť můj příběh, jak jsem si nechala zjistit budoucnost za třicet korun :D.


Nevím, jestli té ženské, která je údajně dvacet let esoterička a má spoustu klientů, něco věřit, ale na druhou stranu to čtu ve všech horoskopech a rozborech data narození, že bych opravdu měla být již zmíněným dítětem štěstěny a musím uznat, že tenhle rok se mi zatím povedlo vše, na co jsem sáhla, tak nevím, proč se teď zase objevil error a kdy se to dá do pořádku a kdy nám na koleji nasněží a přijede ten princ na bílém koni :D.

Doufám, že vy se máte krásně, užíváte volna, pod stromečkem jste objevily "poklady" a určitě mi napište, jak se máte, jak jste si užily Vánoce nebo jestli máte také nějaký podobný zážitek jako já na nádraží :D. Moc ráda si počtu :)!

Mějte se krásně a snad brzy (tak v půlce února, ale ono to uteče :D) na shledanou ♥!

7 komentářů:

  1. Romi, doufám, že se vše v dobré obrátí, jak píšeš:) U mě rok 2014 nebyl úplně růžový, spíše bych ho ne výsledku hodnotila jako neúspěšný, moc se mi nedařilo a uštědřil mi pár bolestivých ran.. takže už se i na jednu stranu těším na tu patnáctku a budu doufat, že ta bude mnohem lepší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono se zase vše v dobré obrátí, uvidíš. :) Můj rok byl zčásti dobrý, z části úplně na hovno (s odpuštěním), ale věřím, že bude lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď užívám každý moment, kdy se o sebe starat nemusím a s úsměvěm vzpomínám na dětství :) Ba ne, moc mě baví fakt, že se nemusím nikomu zpovídat, co smím a co ne. Jedu si prostě podle svého a to je fajn pocit :) Ale neboj ono to bude lepší a lepší. Je to tvůj první rok na vysoké, další roky budou lepší. Slibuju :) Hlavně hlavu vzhůru a nestresovat se s tím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že jsem taky dlouho neměla vánoční náladu a dost na tom měla vinu taky škola, ale pak se to nějak změnilo a bylo to zase fajn :) tak snad se ti to zlepší a nezoufej! Já bych hrozně chtěla brigádu, ale 16 holce moc brigád nedají :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. tak do nového roku přeji jen to nejlepší a hodně, hodně radosti ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě bude zase lépe. Z tohoto článku číší trochu deprese, tak si koukej uvařit horký čaj, vzít si kousek sladkého a relaxovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky moc Vám zpětně děkuji za povzbuzující slova, co jste mi tu zanechaly :). Opravdu se začíná "blýskat na lepší časy :D" a já tuhle sváteční depresi začínám mít už celkem tradičně, takže tomu nebudu dávat příště moc velkou váhu a pokusím se ty svátky nějak obejít :D :). Také moc přeji hodně úspěchů a aby 2015 byl rok, na který budeme vzpomínat s úsměvem na tváři <3!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.