čtvrtek 26. září 2013

Gabriella Salvete - Calcium Nail Care

Ahoj :).
Ani jsem si nikde nenastudovala, co by mělo Calcium splňovat, ale tak předpokládám, že asi lepší kvalitu nehtů a mně je tak nějak jedno v jakém směru, jestli třepení nebo lámavost, protože všechno mám docela na prd :D.

Calcium vypadá na nehtech samotné moc hezky, jako klasický průhledný lak. Když ho tak nosím, začne se sloupávat zhruba po dvou dnech. Rychle schne a s lakováním není žádný problém :).

Co se účinků týče, tak při mém používání "jednou za čas", což je tak minimálně jednou týdně, jsem nic zvláštního nezpozorovala. Nehty se mi třepí a lámou vesele dál =/. Ale když jsem asi dva týdny používala jenom Calcium, tak už výsledky znát byly. Nehty jsem měla delší a zdravější.

Takže bych ho asi doporučila těm z vás, které si nehty moc nelakujete, ale aspoň nějakým průhledným lakem je přetřete, aby vypadaly upraveněji :). Pak se dočkáte krásných nehtíků.


Máte nějaký zaručený tip pro krásnější nehty :)? 

12 komentářů:

  1. Mám to samé,ale přesně jak píšeš. Používání jednou za týden neni moc znát. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si chtěla koupit nějaký pečující lak na nehty, ale ještě jsem se k tomu nedokopala.. Tenhle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle mám taky, ale nic moc mi s nehty nedělal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten jsem taky měla, ale časem bohužel vyschnul... Ikdyž, ono to vážně nebylo moc poznat. Jinak mám ráda pečující laky od Four seasons. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem si ho chtěla koupit! dobře, nekoupim:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, neviem, či ste kočky denne drhli riad alebo čo,lebo mne tento lak krásne urobil na nechtíky:) treba ho len vedieť používať, a hlavne častejšie:) a ešte celkovo si chrániť ručičky,napr.pri domácich prácach rukavicami a pekne natierať krémami:))ja odporučam:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.