neděle 6. října 2013

Balea - Borůvkový tělový krém a sprchový gel

Hezký večer :).
Jsem teď pěkně naštvaná, protože jsem po obědě usnula a probrala se až teď, čímž jsem zabila celé nedělní odpoledne, tak si jdu zvednout náladu napsáním článku a večer si snad ještě půjdu zaběhat, když už mám teď tolik energie :D.

Borůvky já zrovna nepapám, ale jak jsem zjistila, v kosmetice mi vyhovují. Netuším, jak přesně by měly vonět, ale Balea většinou opravdu voní po tom, po čem slibuje. Když se do DM dostal tento tělový krém, hned jsem pro něj běžela a ve chvíli, kdy jsem zjistila, že má i brášku do sprchy, musel být také hned můj. Jak jsem s nimi tedy spokojená :)?


Borůvkový tělový krém - voní krásně sladce, připomíná mi směs bonbonků a lesních plodů. Objem je 200 ml, za což jsem ráda, protože se zas tak často nemažu a u větších balení mě brzy omrzí vůně. Krém je lehoučký, takže se krásně roztírá, rychle vstřebává, pokožka je po něm na dotek hydratovaná několik hodin. Řekla bych, že dokonce až do dalšího umytí. Cítím ho ze sebe zhruba dvě hodinky a je škoda, že nevoní déle. Ještě bych dala plus za kelímkové balení, protože jak zjišťuji, s tubami vážně moc nekamarádím :D.


Vyloženě lidem se suchou pokožkou bych ho nedoporučila, ale jak je na něm napsáno, pro normální pokožku je fajn a nemyslím si, že byste koupě litovali, ovšem teď na zimu i já, s normální kůží, přecházím na hutnější produkty :).


Borůvkový sprchový gel - už jste někdy měly modrý sprchový gel? Já do tohohle ještě ne a vážně mě to na něm baví :D! Tady už jsem si vůní jistější, totiž přesně vím, co mi připomíná. Bonbonky Lipo. Když se sprchuji, provoní celou koupelnu, dobře pění, nevysušuje, na sprchové gely náročná nejsem a pokud vy taky ne, v drogerii k němu přičichněte, ve sprše ale voní trochu jinak, silněji :).

Co vy a borůvky v kosmetice :)?

30 komentářů:

  1. Já mám z téhle řady šampon a taky krásně voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem také chtěla, ale, že k němu není kondicionér, tak jsem si ho nakonec nevzala :D :).

      Vymazat
  2. juuj toto musí krásne cukríkovo voňať:))) ja čučoriedky milujem aj papať, takže tieto produkty by mi určite sadli :) pekná milá recenzia:)

    OdpovědětVymazat
  3. mám podobný šampon,s broskví a je super ;) a i mléko vypadá dobře :) hned bych brala! tyjo, to bych nechtěla, taky by mě to naštvao zabít půlku neděle. ale co spaní ♥
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, aspoň jsem jí zabila nejmilovanější činností :D.

      Vymazat
  4. Tak to já borůvky můžu :)) Bohužel mi drtivá většina Balea sprcháčů vysušuje pokožku :(
    S tím spaním to znám, jednou jsem si šla lehnout ve 4 odpoledne, říkám si, klasika 2 hodiny, nejpozději v 19 hod. jsem vzhůru. Probudila jsme se ve 2 ráno a nevěděla jsem, kde jsem, co je za den, kolik je hodin a co jsem naposledy dělala. A fakt jsem nebyla opilá, jen znavená školou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda :(, takovýhle probuzení je nejhorší, to si pak vždycky vyčítám, že jsem vůbec šla spát, když se pak probudím a vůbec nevím, čí jsem a pomalu ani kdo jsem :D.

      Vymazat
  5. Koukám stále po něm, ale ještě jsem nevzala. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprcháč mám taky, ale ještě jsem ho nepoužila a měla jsem i šampon borůvkový a byla jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Borůvky bych si dala, ale parfemace od Baley mi moc nevoní... :)
    No, aspoň ses trochu prospala, člověk musí někdy dohnat deficit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co člověk, to názor, zrovna u Baley je to hodně různé :). To jo, tak doufám, že aspoň příští týden budu nabitá energií :D.

      Vymazat
  8. Nad borůvkovým sprcháčem začínám silně uvažovat. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za očuchání nic nedáš, jenom cestu do DM :D :).

      Vymazat
  9. Já měla z borůvkové řady šampón, účinky nic moc, ale ta vůně a modrá barva, to je prostě skvělý:D Takže do sprcháče a krému bych šla;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tom šamponu taky zrovna netoužím, ale tyhle výrobky jsou fajn :).

      Vymazat
  10. I borůvkové tělové máslo od The Body Shop mi připomíná Lipo. Mám z téhle řady krém na ruce, mýdlo a šampon a nejsem z nich nijak extra nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak těm se vyhnu, ale po borůvkách se možná ještě někdy podívám :).

      Vymazat
  11. Borůvkový krém jsem dneska dodělala a byla jsem s ním více než spokojená, byl výborný :)) Sprchového gelu jsem si nevšimla, budu se muset po něm podívat, ale za to vlastním borůvkový šampon, který je také fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tom šamponu ani nějak netoužím, protože spíš vyhledávám výrobky na zničené vlasy a tamten je myslím, že na normální a není k němu kondicionér :D, ale věřím, že také voní nádherně :).

      Vymazat
  12. Borůvky jsou fajn :) A tyhle produkty vypadají taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak čtu, tak kromě těchto dvou zbytek moc neuspěl :D.

      Vymazat
  13. Kupuji borůvkové mýdlo na ruce od Baley, je parádní!!!!

    OdpovědětVymazat
  14. krásna recenzia, ten čučoriedkovy telovy krem si pojdem určite kupit :))

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělá recenze, zaujal mě ten tělové krém, musí krásně vonět :)

    OdpovědětVymazat
  16. mám pocit, že som u nás videla len ten krém na ruky s pumpičkou, ale tieto sprcháče ja milujem

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.