pátek 25. října 2013

Rimmel - Stay Matte

Ahoj všichni :).
Poslední dobou jsem opravdu suprová blogerka. Nejdřív několik dní nenapíšu ani slovo a pak přijdu s recenzí na něco, co už stejně nejspíš všechny máte ozkoušené nebo jste na to přečetly stovku recenzí :D. Přestože času jsem měla na psaní dost, řekla jsem si, že se do toho nebudu nutit, protože jakmile začne být blog povinností, přestane být koníčkem a k tomu nesmí dojít :)!



A jak tedy tento pudr dopadl u mě? Zamilovala jsem si ho nebo ho odsoudila? Ze začátku jsem si říkala, co na něm všichni mají, že je to úplně obyčejný pudr, ale když se mi zhoršila pleť, objevila jsem jeho kouzlo a jako většina majitelek si ho zamilovala :).

Začnu obalem, který mě bohužel zklamal, protože pudr používám jen pár týdnů a už je kousek z plastového krytu ulomený, ale to je spíš náhoda, než že by se to dělo zpravidla. Vybrala jsem si odstín Transparent, který mi skvěle sedí, protože nezesvětluje obličej tolik, jako ostatní transparentní pudry.  Pleti se hezky přizpůsobí, nepráší, velmi dobře zmatní pleť, lehounce kryje a pleť je od pohledu taková vyhlazená a celkově hezčí. Vydrží několik hodin, lesknout se začínám většinou až zhruba po osmi hodinách a někdy ani to ne.


Dříve jsem si opakovaně kupovala jenom miss sporty - so matte a tenhle bude nejspíš další :). Vyhovuje mi ještě o malinko víc, protože MS má i nejsvětlejší odstín celkem tmavý a mohu ho používat až při slabším opálení.

25 komentářů:

  1. vypadá skvěle :) už po nějakém novém dobrém pudru pátrám, tak díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem hrooozně dlouho používala pudr od GS, řekla jsem si ale, že už je čas na změnu.. tak jsem sáhla právě po Stay Matte, i ve stejném odstínu:) tak snad taky budu spokojená..:) jen já šikovná, chtěla jsem vyfotit fotky ještě dříve, než ho použiji.. a když jsem ho otvírala, tak jsem si ten krásný vzor celý rozryla.. achjo:/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky několikrát stalo, že produkt nevyfotím a pak z něj třeba sleze nápis nebo něco :D, tak si teď dávám pozor a vždycky hned po nákupech běhám fotit :D.

      Vymazat
  3. Já ho tedy ještě nezkoušela, možná až mi dojde ta zásoba pudrů, co mám doma. :D Mám nejraději Affinitone, ten mi vyhovuje maximálně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, že by další pudr, který bych měla vyzkoušet :).

      Vymazat
  4. Stay Matte je fajn, byl to v podstatě můj první pudr a i když teď zkouším jiný pudr, k tomuto se možná zase v budoucnu vrátím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jako první měla právě miss sporty a do teď se k ní ráda vracím :). Jen teď změnili obal, tak doufám, že kvalita je pořád stejná.

      Vymazat
  5. Mám ho, je super, jediné mínus vidím v tom, že se strašně rychle vypotřebuje. Jinak naprosto souhlasím :).
    PS: Můj kryt drží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem měla štěstí na šmejdskej kousek :D. To já zatím nevím, používám ho denně a zatím nevypadá moc vypotřebovaně, to asi přijde časem :D.

      Vymazat
  6. Já jsem ho ještě nikdy neměla a asi nebudu, protože pudru, který nemá zrcátko a praktičtější zavírání, si nikdy ani nevšimnu. Po tvé recenzi se na něj ale asi podívám a vezmu na milost :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, mít tohle, tak ho asi doporučuji, kudy chodím :D.

      Vymazat
  7. Tento pudr je můj nejoblíbenější a troufám si říct, že mám už minimálně páté balení :)) Je výborný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, kolik balení zvládnu já :D :).

      Vymazat
  8. tento som neskúšala ale vyzera vyborne aj obal všetko:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, pokud máš mastnou nebo smíšenou pleť :).

      Vymazat
  9. toto je môj miláčik už mám druhé balenie odkedy som ho objavila a už iný púder ani nechcem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich ještě pár vyzkoušet chci, ale zatím nejlepší tenhle :).

      Vymazat
  10. Já ho používám už přes rok a jsem s ním pořád stále spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych také chtěla, aby mi vydržel vyhovovat takovou dobu :).

      Vymazat
  11. Nejlepší pudr jaký jsem kdy měla. používám ho stále a asi i budu. Za tu cenu se to opravdu vyplatí a na mou mastnou pleť je to alespoň nějaká záchrana ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další nadšená majitelka :), asi na něm vážně něco bude :).

      Vymazat
  12. A ja ho ešte stále v drogérii obchádzam... Aj som rozmýšlala že si ho vezmem, ale potom som sa rozhodla pre púder od essence. Raz si ho určite kúpim!! :D Vždy ked som v drogérii tam po sebe pokukujeme a ja sa stále hrám na netýkavku :D
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že příště už skončí v košíku :D :)!

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.