pondělí 14. dubna 2014

Pohodový víkend

Krásné odpoledne :),
včera se zde měl objevit článek o týdenním fitness, ale dostanu se k němu až během týdne, jelikož teď zase zkouším novou metodu stravování a chci o ní napsat, až si udělám alespoň nějaký maličký názor na celou velikou věc. Jelikož u giveaway docela často píšete, že máte rády články ze života, tak vám dnes snad udělám radost a hezky si počtete nebo alespoň prohlédnete fotky :).

Předminulý víkend jsem se rozhodla odjet k tátovo kamarádovi a jeho ženě do vesničky jménem Slatina. Krajina mi tu připadá krásná a už jako dítě jsem sem hrozně ráda jezdila, takže vidět to tu po několika letech byla příjemná nostalgie. Co se mi líbí nejvíc je, že hned za domem se na kopci nachází hrad Hazmburk, který můžete znát z dávnější reklamy na tatranku, kde při každém kousnutí se kopec nebo hrad zmenšil, zkoušela jsem jí najít na youtube, ale nepovedlo se. Normálně se hrad bohužel nezdá blíž a blíž, ale šlo se mi do toho kopce asi tak stokrát líp, než když jsem byla malé dítko a na vrcholku málem omdlela z vyčerpání a přehřátí, teď jsem nahoru div neběžela :D.

Po příjezdu jsem se šla seznámit s místním obyvatelstvem, tedy pejskem, který si sám nosí vodítko a s morčátky, které nikdo nechce :(. Chtěla jsem si jedno přivézt domů, ale nakonec se na to nějak zapomnělo a žádné překvapení pro mamku v podobě roztomilého hlodavečka se nekonalo.

To nejlepší místo na všech zahradách a chatách → krb :D!

Po obědě jsme všichni vyrazili podívat se na hrad, já s tátou jsme nakonec vyšplhali i na rozhlednu a zde je několik fotek, které jsem stačila pořídit. Bohužel ten den byla mlha.

No a vejletní rozhlednová selfí nesmí chybět :D!

Po večerním a letos vůbec prvním grilování (nacpáním pupků tak na týden dopředu) jsem se šla učit, respektive poprvé jsem nahlédla do materiálů na praktickou maturitní zkoušku. Ráno jsem si šla zaběhat po poli a opět musím uznat, je to úplně něco jiného než ve městě, kde je spousta lidí a neustále se terén střídá do kopečka a z kopečka. Bydlet na vesnici, tak se snad dokopu k běhání každý den, i s tím čerstvým vzduchem je veškerý pohyb mnohem příjemnější, ale na druhou stranu kolem sebe potřebuju mít rušno, takže that's the question! Město nebo vesnice?
Já jsem došla k pro mě ideálnímu závěru - přes týden město a o víkendech, když bych nechodila pařit (což už se stává minimálně) relax na vesnici.

Nabitá energií jsem si ještě půjčila podložku a zaposilovala si, kdo proboha chodí na návštěvách běhat a posilovat do obýváku? Kdyby to na mě bylo aspoň vidět :D! Poté jsem si šla sednout na sluníčko a to opět s učením v ruce. Mnohem líp se mi soustředilo a musím říct, že mi tento víkend opravdu pomohl pročistit hlavu a odpočinout si od všeho :)!

1. S tím, že v týdnu město a o víkendu vesnice, úplně souhlasím. :)) Jinak krásné fotky a chudáci morčátka. Je škoda, žes zapomněla. :)

1. To jsem moc ráda a děkuji :), ano, to je škoda, byla vážně roztomilá!

2. Ty jsi taková výletnice jo? To je dobře, fotky jsou bezva, já čekám až bude všechno hezky zelený a vyrazím taky. Jinak jsem asi stejného názoru, nebo spíš, pracovně a studijně město a na odpočinek příroda. :)
    xx

1. Právě, že ani moc nevýletuju, ale ráda bych to napravila :). Jinak s tím musím souhlasit, na odpočinek rozhodně vesnice :).

3. Ta rozhledna vypadá krásně! To muselo být pročištění hlavy.

4. Přesně takovéhle články mám moc ráda. :-) A k otázce, já bydlím od malička na vesnici, úplně prťavé, se 40 obyvateli a neměnila bych. Přes týden dojíždím do školy do Brna, takže si lidí, městského ruchu, aut a špíny (a samozřejmě i drogérek, parfumérek a dobrých restaurací) užiju do sytosti. :-D

1. Tak to mě moc těší :). Myslím, že to takhle máš suprové, obvzlášť, jestli ti to vyhovuje :). Navíc Brno, to už je fakt město :D.

5. Ahojky.. krásné místo!!!!Tu Tvou aktivitu a cvičení obdivuju, a držím pěsti! Morčátka ať zkusí vytrvale inzerovat, určitě se podaří. I na Fb je mnoho stránek, kde se nabízí morčátka a příslušenství, tak snad se zadaří!!

1. Ahoj :)! To jsi mě potěšila, s morčátky to bohužel moc nadějně nevidím, oni už jsou starší lidi, pro které je internet cizí slovo :D, ale třeba se zadaří i tak :).

6. Moc pěkné fotky. :D Roztomilá zvířátka. :) Mám doma jedno morčátko,práce je s nim velká,ale je moc roztomilý. :) Hodně štěstí při shánění. :D

1. Také jsme ho měli, ale starají se rodiče, takže tohle jde trochu mimo mě, sama jsem ho měla v pokojíčku jenom jednou a už nikdy víc :D.

7. nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj :)

1. Jé, děkuji ♥! Určitě si najdu chvilku a přijdu se podívat :).

Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře ♥.